Vol. 22 No. 1 (2020)

Inclusion spores

Esporas de inclusión

Ocampo González, Aldo

Article Visits 0 | PDF Visits 0

1-12 |

Teaching strategies learning in the training process of deaf students in higher education.

Estrategias de enseñanza aprendizaje en el proceso formativo de estudiantes sordos en la educación superior.

Rincon Infante, Sandra Milena

Article Visits 0 | PDF Visits 0

13-24 |

Homophobic attitudes in Psychology students in Bogotá

Actitudes de homofobia en estudiantes de Psicología en Bogotá

Rincón Araque, Maryi Andrea

Article Visits 0 | PDF Visits 0

25-36 |

Theological foundation for a christian ecology

Fundamentación teológica para una ecología cristiana

Trujillo, David Miguel

Article Visits 0 | PDF Visits 0

37-50 |

Inclusive education implicit in analytical programs

La educación inclusiva implítica en los programas analíticos

Cante Soriano, Riyid Yasmira, Zamudio Garnica, Leidi Yoana

Article Visits 0 | PDF Visits 0

51-60 |

Emotional perception of the teacher-tutor in the learning process

Percepción emocional del docente- tutor en el proceso de aprendizaje

Sánchez Chacón, Cindy Lorena, Duarte Sabogal, Diana Carolina

Article Visits 0 | PDF Visits 0

61-74 |

Spanish language teaching-learning process in Senegal

Enseñanza-aprendizaje de ELE en Senegal

Diouf, Abdoulaye

Article Visits 0 | PDF Visits 0

75-87 |